Appministrate
Appministrate
  • Home
  • Administratie
  • Werkwijze
  • Wat kost Appministrate
  • Contact
  • ...
    • ZZP
    • VOF
    • BV
    • Tips
    • Veelgestelde vragen
    • Blog
    • Financieel dashboard
  • Home
  • Administratie
  • Werkwijze
  • Wat kost Appministrate
  • Contact
  • ...
    • ZZP
    • VOF
    • BV
    • Tips
    • Veelgestelde vragen
    • Blog
    • Financieel dashboard

Inloggen

Administratiekantoor Nijmegen

Administratiekantoor Nijmegen

Als ondernemer in Nijmegen heb je het altijd druk. Nieuwe leads opvolgen, afspraken met partners of productie in goede banen leiden: het liefst ben je hier de hele dag mee bezig. En je administratie dan? Die schiet er af en toe nog wel eens bij in. Want je hebt veel passie voor je vak, maar slechts weinig ondernemers hebben daarnaast ook lol in hun boekhouding. Behalve wij dan natuurlijk. Als administratiekantoor kunnen we al diverse Nijmegenaren tot onze klanten rekenen. We leggen je graag uit waarin wij ons onderscheiden!

Van chaos naar structuur dankzij ons administratiekantoor

Rondslingerende bonnetjes en facturen zijn vanaf nu verleden tijd. Ons administratiekantoor in regio Nijmegen pakt alles voor jou samen tot een overzichtelijke online boekhouding. Hierbij werken we altijd met de nieuwste technologie. Denk bijvoorbeeld aan het koppelen van jouw administraties om zaken zoveel mogelijk te automatiseren. De voordelen voor jou:

  • Krijg met ons financieel dashboard duidelijk overzicht in jouw financiële cijfers, zowel op je laptop, als tablet of via onze mobiele app
  • Scan makkelijk onderweg bonnetjes en facturen in
  • Zie het direct wanneer we jouw administratie(s) verwerkt hebben
administratiekantoor nijmegen administratie in mappen

Welke administraties kun je bij ons kwijt?

Als administratiekantoor en boekhouder in Nijmegen maken we jouw handen vrij van je boekhouding, waardoor je met zoveel mogelijk gemak kunt ondernemen! De volgende diensten kun je met een gerust hart aan ons overlaten:

  • Inkoop- en verkoopadministratie
  • Salarisadministratie
  • Jaarrekeningen
  • BTW-aangiftes
  • Inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting

Vast inboekmoment

Kenmerkend voor onze aanpak: we plannen altijd een vast inboekmoment met jou in, waarbij we uren voor jou reserveren. Bijvoorbeeld elke week, twee weken of elke maand. Zo weet je wanneer je gegevens moet hebben aangeleverd en wanneer wij voor jou werken.

Accountant behouden? Geen probleem!

Soms vinden ondernemers het prettig om hun eigen accountant te behouden. Geen probleem, want wij werken naar jouw behoeftes. We structureren jouw financiële gegevens op een dusdanige manier dat je accountant er uiteindelijk minder werk aan heeft. Zo kan hij of zij bijvoorbeeld sneller je aangiftes doen of een jaarrekening opstellen. Dat scheelt jou weer in de kosten! 

Wij signaleren afwijkingen in jouw administratie proactief

Er zijn een hoop administratiekantoren in Nijmegen, maar niet iedereen is altijd even proactief. Iets waar wij veel aandacht aan besteden. Zien we iets afwijkends in je administratie, dan trekken we dus direct bij je aan de bel. Zodat jij nooit voor onverwachte verrassingen komt te staan. Ook kun je tussendoor altijd je vragen kwijt aan jouw vaste contactpersoon.

Hoe kunnen we je als administratiekantoor in Nijmegen helpen?

Vanuit Nijmegen is ons administratiekantoor prima aan te rijden; in 35 minuten ben je er. We zitten namelijk in Lienden. De meeste zaken kunnen natuurlijk ook telefonisch afgehandeld worden. Meer weten? Bel ons en we bespreken de mogelijkheden voor het uitbesteden van je administratie(s) met je.

Vraag direct een vrijblijvend prijsvoorstel aan

Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in. We gaan dan zorgen dat je binnen één werkdag een voorstel in je inbox hebt!

Hoe kunnen wij jou bereiken?
Informatie t.b.v. het voorstel
Opmerkingen of vragen

Wil je weten wat we met jouw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.

Liever even bellen of een kennismaking plannen?

Neem contact met ons op via onderstaande gegevens.

Appministrate B.V.
Oudsmidsestraat 50
4033 AZ Lienden
Telefoon. 0344 673 767
E-mail. info@appministrate.nl

Openingstijden
Op werkdagen van 09:00 tot 21:00

Contactpagina

Centraal gevestigd in Lienden
Uw partner in financiële administratie voor:
  • BV
  • VOF
  • Personeels- en salarisadministratie
Contact

Appministrate B.V.
Oudsmidsestraat 50
4033 AZ Lienden
Telefoon. 0344 673 767
E-mail. info@appministrate.nl

 SBR Jaarrekening samenstellen en Tussentijdse cijfers in Visionplanner Cloud

© Appministrate

  • Disclaimer
  • Cookie statement
  • Privacy statement
  • Sitemap
x

Waar wil je op inloggen?

Klik op de onderstaande knop of link om naar het gewenste portaal te gaan.

Inloggen Client Online

Inloggen Secure Login